Wednesday 6 November 2013

Ramuan dan Kelebihan Vivix Shaklee

Lamanya tak update blog. Bersawang-sawang dah. Memandangkan anak pun dah tidur, sempatla ibu dia tulis satu entry untuk malam ni. Tengah semangat sebab 'mak' saya dah ajar macam2 pasal blog. Biasalah belajar tinggi2 tapi buta IT. Hee.
 
Ok! Sempena Promosi November, apa kata kita berkenalan dengan Hero bulan ni-Vivix Shaklee. Kalau sebut penyakit berat-berat kritikal, memang Vivix lah Hero dia. Saya suka panggil Vivix ni ubat Magic. Hee =)
 
Jom kenali apalah bahan-bahan magic dalam Vivix ni. Murid-murid, sila lihat rajah dibawah yer=)
 
 
 
1- Polygonum Cuspidatum : juga dikenali sebaga Knotweed Jepun adalah tumbuhan perenial yang besar berasal dari Asia, yang banyak ditemui di Amerika Utara dan Eropah. Ianya adalah sumber komersial resveratrol yang juga terdapat dalam ekstrak anggur merah dan juga biji anggur merah.
 
2- Muscadine Grape : anggur hebat ini adalah satu-satunya anggur di alam semulajadi yang mempunyai lebih dari satu krosom, yang mana saintis percaya ianya dapat mengukuhkan profil polyphenolnya dan berpotensi untuk memanfaatkan kesihatan. Anggur ini adalah berbeza dengan anggur biasa.

 3- Purple Carrot : adalah sumber terbaik Vitamin A dan mengandungi phtokimia termasuk caretenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. Ianya juga mengandungi anthocyanins yang merupakan sumber antioksidan yang tinggi.

 4- Elderberry (Sambucus Nigra) : satu daripada manfaat Elderberry ini adalah keberkesanannya dalam mengubati simpton flu, terutaman sekali influanza B. Ia juga mengandungi flavanoids yang mempunyai ciri antioksidan yang kuat, maka dengan itu ianya mampu mengukuhkan sistem imunasi badan kita.
 Apa pula KELEBIHAN VIVIX?
 
 
 

Haa, tengok bahan2 dalam Vivix ni pun dah rasa Magic kan? Bukan senang nak dapat bahan-bahan tu. Jangan tak tahu, ni amalan Ayu Raudhah tau. Siapa-siapa nak cantik macam Ayu Raudhah bolehlah cuba.
 
Nak dapat harga super meletup bulan ni, hubungi saya ye =)
 
fan page:manjakucergas
sms/whatsapp: 012-670 5114

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...