Saturday 12 October 2013

Collagen Haus, Punca Sakit Sendi Lutut


Ramai rakyat Malaysia menghadapi masalah sakit lutut, dan sendi. Faktor usia adalah salah satu penyebab kepada masalah yang dihadapi, sebab itu berikan yang terbaik pada lutut dan sendi bagi mengatasi masalah yang dihadapi.
 Punca Sakit Sendi
 
 
 
Sakit lutut berlaku sebab tulang rawan mula haus & terhakis, dan juga sebab bahan bernama Collagen dalam tulang rawan mula rosak.
 
50% dari tulang rawan memang terdiri dari Collagen. Collagen inilah yang membantu mengekalkan kepadatan dan kekuatan tulang. Tapi lepas umur 20-an, Collagen ni akan sedikit demi sedikit terhakis dalam tulang rawan (cartilage).
 
Secara lumrahnya, badan akan sentiasa mengeluarkan collagen sendiri tapi bila meningkat usia, jumlah collagen yg dihasilkan oleh badan tak cukup untuk top-up yang sepatutnya diperlukan collagen2 yang rosak tu.
 
ubat sakit sendi
 
Bila Collagen makin terhakis, part tulang lain akan turut rosak. Macam domino effect pulak. Besar tau peranan Collagen dalam tulang rawan ni.
 
Collagen berfungsi memberi regangan kepada sendi, menjaga rangka lutut, dan pada masa yang sama memelihara tulang rawan yang mula rosak.
 
Bila Collagen mula rosak, lutut akan mula membengkak dan tulang kat bahagian lutut akan mula membesar melebihi rangka lutut. Ramai yang risau apabila pilihan terakhir untuk menghilangkan sakit sendi ialah dengan pembedahan.
 
Ada cara lain tak selain 'operation' untuk menghilangkan sakit sendi lutut?
 
Kat sini lah, kita perlu gantikan Collagen yang rosak kat lutut tu dengan supplement Collagen. Kat sini saya suka nak syorkan Supplement Shaklee Collagen Powder.
 
Camana yer Collagen Shaklee Powder boleh membantu?
 
 
 
Bila kita sakit lutut dan mula amalkan supplement Shaklee Collagen Powder (SCP), Collagen dari SCP ni akan diserap oleh tubuh dan seterusnya meresap ke bahagian sendi seperti lutut tadi.
 
Bila sendi lutut menyerap Collagen, secara perlahan Collagen ni akan membaiki bahagian -bahagian yang rosak tadi dan turut mengganti Collagen yang rosak.Secara perlahan- lahan juga bengkak akan dipulihkan dan tulang yang terkeluar dari rangka lutut akan dimasukkan semula ke dalam rangka.
 
Walaupun Collagen bersifat elastik, tapi ia sangat kuat. Mengikut ujian klinikal, SCP ni akan nampak kesan yang paling best selepas 8 minggu, walaupun sebelum 8 minggu pun boleh je nampak hasil positif.
 
Tapi kalau nak yang betul- betul best, konsisten 8 minggu. SCP ni bukan drugs ye, hence dia menunjukkan kesan secara perlahan dan tak akan bagi negative side effect.
 
Anda berminat untuk mendapatkan Shaklee Collagen Powder?
 
Shaklee Collagen Powder ni ada banyak kegunaan, bukan untuk sakit sendi lutut je, tapi yang femes nya, ia sangat sinonim dengan KECANTIKAN! Siapa tak nak cantik kan? Nampak kemas dan sentiasa bertenaga!
 
Oh bulan ni ada PROMO BEST!! Harga asal RM 298 tau.
Tapi khas October 2013, harga ni jatuh menjunam!!
 
Beli 1 Kotak Collagen, dapat HARGA PROMO + FREE postage
Beli 3 Kotak Collagen, dapat HARGA PROMO + FREE postage + FREE Shaklee Membership
Beli 6 Kotak Collagen, dapat HARGA PROMO + FREE postage + FREE Shaklee Membership + FREE 1 kotak Collagen + FREE CoQ Health (Supplement untuk Jantung) !!!


 Cepat hubungi saya sekarang untuk Shaklee Collagen Powder anda!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...