Saturday 5 October 2013

Cantik Dalam Cantik Luar Bersama Shaklee Collagen Powder!

Betul ke Shaklee Collagen Powder ni Power?? Haaa!! Masih tak percaya ke? Jomlah baca entry saya ni tengok power ke tak power Shaklee Collagen Powder ni=) 
 
 
Shaklee Collagen Powder adalah collagen berbentuk serbuk.
 
 Cara penggunaannya: dibancuh bersama apa-apa air minuman.
 
Satu sachet kita boleh minum dan simpan sikit untuk buat masker sapu kat muka sebelum melelapkan diri. (best!!sejuk jeee:))
 
Waktu penggunaan yang disyorkan: baik diamalkan sebelum tidur kerana ketika waktu rehat, keadaan kita yang tidak aktif dan in deep sleep dapat membantu kerja-kerja merawat sel kulit oleh tubuh badan kita.
 
 Selain awet muda dan merawat kulit wajah dari gelap, jerawat dan kusam Shaklee Collagen Powder juga bekerja dari dalam, membaiki sel-sel kulit, memberikan hasil dari hujung rambut sampai hujung kaki.(rambut dan kuku makin sihat tau!)
 
Ia memastikan jantung dan organ kita dalam keadaan sihat.
 
Merawat  sakit sendi dan sakit tulang.
 
Jadi sangat lah penting utk kita dptkan collagen yang pure, bukan sekadar untuk kasi cantik. Dalam next entry saya, saya akan dedahkan bahan kimia yang biasa ada dlm kebanyakan collagen di pasaran. Bahan kimia tu semua boleh buat kita kanser, sakit jantung sesak nafas dan macam2 lagi lah.
 
Dengan Shaklee Collagen Powder, CANTIK LUARAN pun dapat, CANTIK DALAMAN pun dapat. Jangan ingat collagen ni untuk kaum wanita sahaja yer, malahan orang lelaki pun boleh amalkan. Warga tua ke warga muda ke semua sesuai ᕙ(`▽´)ᕗ
 
 
 
Berminat dgn Shaklee Collagen Powder? Hubungi saya:
 
☎: 012-670 5114
: fanara07@gmail.com
Shaklee ID: 919309
 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...