Thursday 26 September 2013

Nutriferon sebagai Tentera Pertahanan Terbaik Merawat Demam, Batuk dan Selsema Anak


Kelmarin, saya ada pergi ke sebuah hospital swasta area puchong. Bawa Nur Iman check up. Ramai betul y nak jumpa doc. Saya kene tunggu 3 jam jugala baru dpt jumpa doc. Mostly kanak2 yg demam, batuk2. Masa jupe doc saya tanya doc tu sekarang musi
m budak-budak demam ke?Katanya, kebanyakan kanak-kanak kena panas dalam. Bila panas dalam itulah jadi demam, batuk dan selsema.

So, hari ni admin nak berkongsi pengalaman dan tips berkenaan Nutriferon Shaklee untuk sembuh cepat dari demam, batuk dan selsema. Saya pernah makan sebab Nur Iman  mula2 hantar nursery badan selalu panas maybe new environment dan alhamdulillah dlm 2 hari Nur Iman kembali sihat=) 
 


 
NUTRIFERON SHAKLEE
 
 
Selaku tentera pertahanan yang menjaga badan anak-anak dari dijangkiti penyakit, Nutriferon dari Shaklee memang direka khas untuk meningkatkan sistem imun.

Nutriferon boleh diambil oleh semua peringkat umur dan amat digalakkan untuk mereka yang selalu demam, selsema atau batuk. Nutriferon membantu mempercepatkan anak-anak sembuh dari sakit. Ini kerana sistem imun badan kita akan dikuatkan lagi dengan pengambilan Nutriferon. Ia selamat dan jauh lebih baik dari sebarang ubat dan antibiotik.

Ibu-ibu yang masih menyusukan pun amat sesuai mengambil Nutriferon demi meningkatkan sistem imun bayi.

Dr. Yasuhiko Kojima merupakan ahli imunologi yang terkenal di dunia, dan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954, di Universiti Tokyo, semasa beliau menjalankan penyelidikan. Setelah 40 tahun menjalani penyelidikan dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, beliau berjaya menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon di dalam badan secara semulajadi.

Para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat. NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S.

Cara pengambilan :

-Satu minggu sekali sahaja untuk mereka yang sihat, ATAU,
-Satu paket sehari (atau, jika perlu),di minum bersama air.
(Sila minum secepat mungkin selepas dibuka kerana ianya mudah menyerap kelembapan)

InshaaAllah, dengan sistem imun atau ketahanan yang kuat dapat mengelakkan anak-anak kita dari cepat jatuh sakit. Dengan cuaca yang tak menentu ni, pastikan anak-anak dan diri kita sendiri minum cukup air tau. Sekurang-kurangnya 8 gelas air atau 3 L sehari=)
 
 
 
Anda berminat nak dapatkan Nutriferon Shaklee? Boleh isi order form, atau hubungi saya 012-670 5114.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...