Sunday 5 January 2014

Day 3:Percutian Sekeluarga

Tahun ni,kick off new year 2014,kami sekeluarga decide nak bawa Nur Iman pergi jalan-jalan.

Semua orang dok sibuk menguruskan pendaftaran anak masuk sekolah,kami bertiga pergi melancong plak kan dan destinasi kami untuk percutian pertama kami di tahun 2014 ni adalah Lost World of Tambun, Ipoh Perak.

Kami check in Lost World Hotel pada 1/1/14 dalam pukul 8malam juga.Kira kami gerak dari rumah petang juga. Hotel ni macam 3star juga tapi condition bilik not bad..kira berpuas hati juga la.ehe:)

Bila check in hotel,hotel kasi free hot spring tiket,diskaun tiket untuk masuk ke lost world theme park dan breakfast percuma untuk esoknya.

Hot Spring buka dari petang sampai pukul 11.Macam best je tapi memandangkan kami ada Nur Iman y still kecil ni,so kami tak pergi la.sesiapa yang pergi berhoneymoon ke dgn kawan2 ke boleh la cuba kan:)

Esoknya kami breakfasr kt luar.Saje je nak try makanan kt tambun.So kami singgah kt kedai kopitiam area hotel tu juga la.So tak boleh la saya review pasal breakfast y hotel sediakan:)

Memandangkan Lost World themepark buka dalam pukul 11 pagi,kami check out hotel dalam pukul 12 tghari gitu (sebab tunggu Nur Iman bangun dari tidur) terus masuk ke themepark.

Secara keseluruhan,Lost World of Tambun ni kawasan nya takla besar sangat tapi untuk kami yg bawa anak ni rasa sangat best.(rasanya best sebab tgk NUr Iman enjoy tgk haiwan kt situ:)).

Ada area main air,animal park,tiger valley,teambuilding area dan kawasan persekitran y kehijau2an.

Jom tengok pic la..Seronoknya bila bersama keluarga..:):):)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...